В Україні стартувала вступна кампанія.
Вже зараз абітурієнти можуть реєструвати свої електронні кабінети для подальшої можливості подання і формування заяв.
ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ВСТУПНИКА?
- Номер телефону (будь-якої країни).
- Електронна пошта
- Свідоцтво про повну загальну середню освіту (11 класів)
- Сертифікат НМТ (автоматично підв’яжеться до вашого кабінету)
- Документ, що засвідчує особу
- Фотографія 3х4 розміром до 1 Мб
- Для урахування сільського коефіцієнту - сканована копія Додатка 13 або витяг з реєстру територіальної громади, у тому числі сформований на веб-порталі «Дія».
Також ділимося з Вами короткою інструкцією з реєстрації.
Зауважте, що у перші дні можливе навантаження на сервер ресурсу реєстрації, це може уповільнити процес створення електронного кабінету вступника



