МІРЗОЯН Катерина Олександрівна
Мірзоян Катерина Олександрівна – кандидат мистецтвознавства, старший викладач кафедри музичного та хореографічного мистецтва ВП «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв».
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0001-7609-2093
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Базова освіта:
1999 - Одеська державна консерваторія ім. А. Нежданової (диплом з відзнакою). Магістр музичного мистецтва. Хормейстер, диригент хору.
2012 – Одеська державна музична академія ім. А. Нежданової (диплом з відзнакою). Концертна співачка, викладач.
2017 - Одеська державна музична академія ім. А. Нежданової. Захист дисертації «Мистецтво хорового і сольного вокалу: генезис та еволюційна взаємодія». Кандидат мистецтвознавства.
Досвід професійної діяльності: 24р.
Основні навчальні курси: «Хоровий клас (методика та практика роботи з народним хором)», «Фах (диригування/спів)», «Методика, теорія і практика керівництва мистецьким колективом (народний хор)», «Практикум з музично-виконавської діяльності: народний хор». «Транскрипція народної музики», «Аранжування та обробка народної пісні».
Коло наукових інтересів: проблеми музичної педагогіки в закладах вищої освіти, еволюційні взаємовідносини хорового мистецтва та сольного вокалу, інтерпретація музичних творів різних жанрів.
Автор (самостійно та у співавторстві) наукових і науково-методичних праць, серед яких наукові статті у фахових виданнях України та виданнях, внесених до наукометричних баз зокрема Scholar Google: «Міф-ритуал у формуванні колективних музичних актів як джерело хорового гетерофонного співу», «Особливості формування хорових засад музичної творчості в Україні», «Виконавське мистецтво Марії Каллас в демонстрації «Нової досконалості» сопрано у вокальній творчості ХХ століття», «Образ Медеї в однойменній опері Л. Керубіні та її виконавські версії», «Система загальної музичної освіти К. Орфа у світлі традицій музичного виховання у східнослов'янських країнах», «Вокальне оперне мистецтво М. Михайлова та І. Козловського у зв'язку з хорово-співочими церковними традиціями Росії та України».
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0001-7609-2093
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Базова освіта:
1999 - Одеська державна консерваторія ім. А. Нежданової (диплом з відзнакою). Магістр музичного мистецтва. Хормейстер, диригент хору.
2012 – Одеська державна музична академія ім. А. Нежданової (диплом з відзнакою). Концертна співачка, викладач.
2017 - Одеська державна музична академія ім. А. Нежданової. Захист дисертації «Мистецтво хорового і сольного вокалу: генезис та еволюційна взаємодія». Кандидат мистецтвознавства.
Досвід професійної діяльності: 24р.
Основні навчальні курси: «Хоровий клас (методика та практика роботи з народним хором)», «Фах (диригування/спів)», «Методика, теорія і практика керівництва мистецьким колективом (народний хор)», «Практикум з музично-виконавської діяльності: народний хор». «Транскрипція народної музики», «Аранжування та обробка народної пісні».
Коло наукових інтересів: проблеми музичної педагогіки в закладах вищої освіти, еволюційні взаємовідносини хорового мистецтва та сольного вокалу, інтерпретація музичних творів різних жанрів.
Автор (самостійно та у співавторстві) наукових і науково-методичних праць, серед яких наукові статті у фахових виданнях України та виданнях, внесених до наукометричних баз зокрема Scholar Google: «Міф-ритуал у формуванні колективних музичних актів як джерело хорового гетерофонного співу», «Особливості формування хорових засад музичної творчості в Україні», «Виконавське мистецтво Марії Каллас в демонстрації «Нової досконалості» сопрано у вокальній творчості ХХ століття», «Образ Медеї в однойменній опері Л. Керубіні та її виконавські версії», «Система загальної музичної освіти К. Орфа у світлі традицій музичного виховання у східнослов'янських країнах», «Вокальне оперне мистецтво М. Михайлова та І. Козловського у зв'язку з хорово-співочими церковними традиціями Росії та України».