fbpx
МФКНУКіМ
Телефони для абітурієнтів: (0512) 47-00-11, (063) 352-17-01

СИДОРЕНКО Алла Іванівна

СИДОРЕНКО Алла Іванівна - кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри івент-менеджменту та соціальних комунікацій Відокремленого підрозділу «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв».
Google Scholar:  https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=iaoKlLkAAAAJ
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0002-2889-5219
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Базова освіта: 1976 р. – Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю «Бібліотекознавство та бібліографія», кваліфікація «Бібліотекар-бібліограф».
Досвід професійної діяльності: 42 р.
Основні навчальні курси: «Документознавство», «Захист інформації», «Інформаційний бізнес», «Інформаційна евристика», «Інтелектуальна власність», «Теорія і практика референтської діяльності», «Теорія і практика архівної справи», «Аналітико-синтетичне опрацювання документів», «Вступ до фаху».
Членкиня Миколаївської обласної бібліотечної асоціації.
Членкиня науково-методичної ради Державного архіву Миколаївської області.
Коло наукових інтересів: документознавство, документні комунікації, формування компетенцій фахівців інформаційної сфери, інформаційно-комунікаційні технології в підготовці сучасних фахівців інформаційної сфери, дистанційна освіта.
Автор численних наукових й науково-методичних праць (понад 100), серед яких: наукові статті у фахових виданнях України та виданнях, внесених до міжнародних наукометричних баз, зокрема Google Scholar, Research Bible, Polish Scholary Bibliography; BASE, Index Copernicus. Серед інших: «Культурні практики публічних бібліотек Півдня України в контексті динаміки соціокультурного поступу регіону», «Місія служіння культурі: про кафедру, що готує фахівців інформаційної сфери (до 50-річного ювілею ВП «Миколаївська філія КНУКіМ)», «Розвиток форм інтенсифікації підготовки фахівців бібліотечної справи в умовах соціальних трансформацій (друга половина ХХ – поч. ХХІ ст.)», «Дистанційне навчання: погляд студентів і викладачів», «Креативно-творчі складові в навчальному процесі майбутніх фахівців інформаційної сфери», «Медіаосвітні технології у навчанні бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи», «Медіакомпетентність педагога вищої школи як маркер його професійної компетентності», «Формування компетенцій HR-фахівця у студентів-документознавців в епоху цифрових технологій» тощо.

contacts3