ДОНІЙ Вікторія Сергіївна
Доній Вікторія Сергіївна - кандидат філологічних наук, доцент за наказом.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=gMQVdY0AAAAJ&hl=uk&oi=sra
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0003-4883-2423
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Базова освіта: 2006 р. - Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, спеціальність «Українська мова і література та мова і література (англійська)», кваліфікація «Вчитель української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури»; 2007 р. Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, спеціальність «Українська мова і література», – «Українська мова і література» кваліфікація «Магістр педагогічної освіти, викладач української мови і літератури», 2017 р. – Київський університет культури, спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», кваліфікація «Спеціаліст з інформаційно-аналітичної діяльності та документознавства».
Досвід професійної діяльності: 14 років
Основні навчальні курси: «Іноземна мова», «Академічна культура», «Лідерство», «Іміджелогія», «Спічрайтинг»
Коло наукових інтересів: сучасне прочитання літератури; інтерпретація художніх текстів у вимірі посттоталітарного дискурсу; сучасні підходи викладання іноземних мов на нефілологічних спеціальностях; актуальні проблеми організації наукової діяльності студентів.
Автор численних наукових й науково-методичних праць, серед яких: наукові статті одноосібні та в співавторстві у фахових виданнях України та виданнях, внесених до міжнародних наукометричних баз: Scopus, Google Scholar; Index Copernicus, а саме: «Формування крос-культурної професійної компетенції студентів засобами проектної діяльності в контексті сучасних освітніх вимог», «Postcolonial Vision in the Modern Ukrainian Literary Criticism», «Творчість О. Довженка: парадигма рецепцій», «. Націєцентричні тенденції у кіноповісті О. Довженка «Звенигора», «Соціальні мережі як сучасний інструмент навчання іноземної мови», «Foreign languages teaching in high school by means of blog technologies».
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=gMQVdY0AAAAJ&hl=uk&oi=sra
ORCID iD: https://orcid.org/0000-0003-4883-2423
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Базова освіта: 2006 р. - Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, спеціальність «Українська мова і література та мова і література (англійська)», кваліфікація «Вчитель української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури»; 2007 р. Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, спеціальність «Українська мова і література», – «Українська мова і література» кваліфікація «Магістр педагогічної освіти, викладач української мови і літератури», 2017 р. – Київський університет культури, спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», кваліфікація «Спеціаліст з інформаційно-аналітичної діяльності та документознавства».
Досвід професійної діяльності: 14 років
Основні навчальні курси: «Іноземна мова», «Академічна культура», «Лідерство», «Іміджелогія», «Спічрайтинг»
Коло наукових інтересів: сучасне прочитання літератури; інтерпретація художніх текстів у вимірі посттоталітарного дискурсу; сучасні підходи викладання іноземних мов на нефілологічних спеціальностях; актуальні проблеми організації наукової діяльності студентів.
Автор численних наукових й науково-методичних праць, серед яких: наукові статті одноосібні та в співавторстві у фахових виданнях України та виданнях, внесених до міжнародних наукометричних баз: Scopus, Google Scholar; Index Copernicus, а саме: «Формування крос-культурної професійної компетенції студентів засобами проектної діяльності в контексті сучасних освітніх вимог», «Postcolonial Vision in the Modern Ukrainian Literary Criticism», «Творчість О. Довженка: парадигма рецепцій», «. Націєцентричні тенденції у кіноповісті О. Довженка «Звенигора», «Соціальні мережі як сучасний інструмент навчання іноземної мови», «Foreign languages teaching in high school by means of blog technologies».