Як швидко і без проблем подати заявку на вступ до вищого навчального закладу України через Інтернет, щоб заощадити час і нерви? 

     Для цього абітурієнт повинен зареєструватися на інтернет-сайті за адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua (сайт працює тільки під час вступної кампанії) і ввести такі особисті дані:

     - Адреса електронної пошти;

     - серія та номер документа на підставі якого здійснюється вступ;

     - дані про Сертифікат ЗНО (номер, пін-код, рік отримання).

     Важливо !!! При подачі електронної заяви обов'язково необхідно прикріпити відскановану копію Додатків (Додатка) до атестата про повну загальну середню освіту.

     Після реєстрації абітурієнт отримує доступ до Особового електронного кабінету, де заповнює електронну форму і зазначає дані про себе: стать, місце проживання, номери телефонів, середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту. Також вказує обраного навчального закладу і спеціальність.

     Після подачі електронної заяви абітурієнт отримує повідомлення на вказану електронну адресу або мобільний телефон.

 

Виникли питання або труднощі? ТЕЛЕФОНУЙ!!!

тел.: (0512) 47-00-69; 47-11-40; моб.: (063) 352-17-01

 

НАГАДУЄМО:

Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -  з 29 червня 2017 р.  

Початок прийому заяв та документів, подання сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти на денну та заочну форми навчання  -  з 12 липня 2017 р.   

   

Кафедра документознавства та інформаційних систем готує фахівців за кваліфікацією  "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності" для сфери документаційного забезпечення управління, науково-методичної й організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної діяльності.  

  

Консультує: 

СИДОРЕНКО Тетяна Валеріївна 

моб. (097) 731-47-41

Тел. кафедри документознавства та інформаційних систем - (0512) 47-01-03.

        

 

ПИТАННЯ: Будь ласка, розкажіть про спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності».

ВІДПОВІДЬ: Основні напрями професійної діяльності документознавців – це діловодна, кадрова, організаційно-управлінська, архівна, референтська, інформаційно-аналітична та консультаційна.

 

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності" потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 6 кольорових світлин 3х4 см.

 

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -   

з 29 червня 2017 р. 

Термін подачі документів на спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності»  -  

з 12 липня по 26 липня 2017 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

 

ПИТАННЯ: Як проходить у студентів практика?

ВІДПОВІДЬ: Студенти проходять практику у органах законодавчої, виконавчої влади, місцевого самоврядування, архіви, видавництва, органи науково-технічної інформації, служби аналітико-синтетичної обробки документів, пенсійні фонди, банківські структури.

 

ПИТАННЯ: Де можна працювати по закінченню навчання?

ВІДПОВІДЬ: Випускники кафедри  можуть обіймати  посади:

- бібліотекарів, бібліографів, редакторів; 

- інформаційних менеджерів в установах;

- в інформаційно-аналітичних центрах, у книготорговельній сфері, службах аналітико-синтетичної обробки документів;

- редакціях газет і журналів;

- у видавництвах, брокерами інформаційних служб і агенцій тощо.   

 Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40  

 

Факультет мистецтв